taun ni aku
PMR , mak aku nk
taaarrrriiiikkkkk wimax , tp yg aku tak than kakak aku .. wimax tu abg aku pnya , dia buat cm dia pnya .. bla aku nk online fb , dia tarik wimax ... tp bla dia gna , tak pa plak .. aku tau lhh aku PMR , tp xkn la aku x leh online sbelum aku PMR , mmg lhh aku de ckp kt fb yg aku last on , tp aku tak janji un .. aku just say bye ... if someone say bye , doesn't mean it promise , right ? if I say promise , I won't update my Blog , online fb .. when I don't do wrong , everyone mad at me ? Why ?